Tilmelding

Tilmelding foregår via en ganske almindelig mail.
Der er plads til ca. 50 hold per løbsdag. Tilmeldingerne modtages efter princippet først til mølle.
Bemærk at mad, drikke, telt, bord&bænke, løb, kort og tidstagningudstyr er inkluderet i deltagergebyret.
Deltagergebyret er på 750 kr/hold ved tilmelding senest den 10. april.
Deltagergebyret skal betales senest den 10. april til Ballerup Orienteringsklub ved at sætte beløbet ind i Arbejdernes Landsbank Reg.nr. 5339 konto 0314258 eller via MobilePay til 27149062(Annette Bonde).
Husk at anføre Firma-O-Løb og navn på overførslen.


Tilmeldingen foregår ved at du sender en mail til ballerup.ok@gmail.com

For hvert hold du tilmelder, skal du angive følgende:
    Firmaholdnavn(gerne så vi kan se, hvor I kommer fra).

    Hvilken dag I ønsker at løbe. Vælg mellem onsdag den 8. maj eller torsdag den 9. maj i år.

    En mailadresse til information om løbet.

    For hver af de 4 løbere på holdet, skal der angives navn, køn og banevalg( 3 km let orientering, 4 km let orientering, 6 km let orientering, 3 km svær orientering, 4 km svær orientering eller 6 km svær orientering)

    Herudover kan du skrive kommentarer til os, hvis I vil starte sent eller tidligt, er vegetarer, fødevareallegiker osv.

    I kan bede om en faktura eller en e-faktura til EAN-modtager, hvis I har behov for det.

OBS: Ved tilmeldingen accepterer deltagerne at der måske bliver taget billeder af dem til løbets hjemmeside.

Efter et par dage kan du kontrollere om din tilmelding og betaling er korrekt modtaget HER.


Navne og bane ændringer kan ske indtil den 2. maj af hensyn til korttrykning.

Begrænset eftertilmelding

Sidste frist for eftertilmelding er den 26. april og gerne før. Vi skal jo både trykke ekstra kort og bestille mere mad.
Det koster 850 kr. per hold at eftertilmelde til løbet.