Tilmelding til Firma-O-Løbet onsdag den 15. maj eller torsdag den 16. maj.

Tilmelding skal foretages senest den 24. april.
Der er plads til ca. 50 hold a 4 løbere per løbsdag. Tilmeldingerne modtages efter princippet først til mølle.
Bemærk at mad, drikke, telt, bord&bænke, løb, kort og tidstagningudstyr er inkluderet i deltagergebyret.

OBS: Vær klar med unikt holdnavn, løbsdag samt navne og banevalg for de 4 løbere inden du skal til at indtaste dit hold.
Tilmeldingen foregår ved at du indtaster dine hold på siden her: TILMELDING.

Ændringer af løbernavne og baner skal ske løbende hurtigst muligt og helst inden den 7. maj via mail til ballerup.ok@gmail.com .

Alle tilmeldte hold kan ses på siden HER.

OBS: Ved tilmeldingen accepterer deltagerne at der måske bliver taget billeder af dem til løbets hjemmeside.

Sandwichbestilling

Løbstilmelderen skal lave en samlet sandwichbestilling til alle deltagere fra samme firma senest den 1. maj.
Sandwichbestilling foretages på denne formular: SANDWICHBESTILLING .
Hvis der kommer ændringer til sandwichbestillingen, indtaster du bare bestillingen igen.

Betaling

Deltagergebyret er på 950 kr/hold ved tilmelding senest den 24. april.
Deltagergebyret skal betales senest den 7. maj til Ballerup Orienteringsklub ved at sætte beløbet ind i Arbejdernes Landsbank Reg.nr. 5339 konto 0314258 eller via MobilePay til 27149062(Annette Bonde).
Husk at anføre Firma-O-Løb og navn på overførslen.

Hvis du ønsker faktura eller EAN-opkrævning skal du sende en mail til ballerup.ok@gmail.com eller skrive det når du indtaster dit/dine hold.
I mailen eller på tilmeldingsformularen skal du angive at I ønsker faktura eller en EAN-opkrævning med tydelige oplysninger om firmanavn/personaleforening/motionsklub og adressen, hvor fakturaen skal udskrives til.

Begrænset eftertilmelding

Sidste frist for eftertilmelding er den 7. maj. Vi skal jo både trykke ekstra kort og bestille mere mad.
Det koster 1100 kr. per hold at eftertilmelde til løbet.

Ofte stillede spørgsmål.

Der er 21 som gerne vil deltage i løbet fra mit firma. Kan vi tilmelde 7 tremandshold?

Nej - et hold består af 4 personer. Erfaringsmæssigt ved vi at der næsten altid er nogle der bliver syge eller har glemt at få udgangstilladelse fra deres bedre halvdel. Så nøjes du med bare med at tilmelde 5 hold a 4 mand.

Hvad går forplejning ud på?

Der er en sandwich til hver deltager. I år kan du vælge mellem kylling, laks, skinke, vegetar og vegansk.
Løbstilmelderen skal lave en samlet sandwichbestilling til alle deltagere fra samme firma. Alle bestilte sandwich udleveres samlet til det første hold fra firmaet, der kommer i mål. Så er det op til jer selv at fordele de rigtige sandwich til de rigtige deltagere.
Her udover er der også en goodieback med lidt frugt, salt og sødt til alle hold. Drikkevarerne står klar i teltet til jer.
Hvis du pga. allergi ikke kan tåle sandwich, kan du få byttet din sandwich til noget andet mad i klubhuset.

Vi har fået afbud fra en løber på vores hold. Må vi tage ekskollega med i stedet for?

Selvfølgelig må I det. Det gælder også kærester, børn, venner eller hvem I nu kan finde på at lokke med på skovtur. Vi brænder for vores sjove sport i Ballerup Orienteringsklub, så vi vil gerne introducere så mange som muligt til den.

Der er 6 som gerne vil deltage i løbet fra mit firma. Kan vi nøjes med at betale for 1½ hold?

Nej - man kan ikke tilmelde halve hold til Firma-O-Løbet. Det er vi ret sikker på at man heller ikke kan til DHL-stafet!

Skal jeg vælge let eller svær bane?

Jeg foretrækker at gå/løbe på skovstierne - vælg Let bane.

Jeg kan ikke leve uden min GPS - vælg Let bane.

Jeg har prøvet at løbe orienteringsløb før uden problemer - vælg Svær bane.

Jeg har altid været god til at finde vej - vælg Svær bane.