Tilmelding

Tilmelding foregår via en ganske almindelig mail senest den 24. juli.
Der er plads til ca. 150 løbere50 hold per løbsdag. Tilmeldingerne modtages efter princippet først til mølle.
Bemærk at mad, drikke, telt, bord&bænke, løb, kort og tidstagningudstyr er inkluderet i deltagergebyret.
Deltagergebyret er på 120 kr per løber780 kr/hold ved tilmelding senest den 24. juni.
Deltagergebyret skal betales senest den 1. august til Ballerup Orienteringsklub ved at sætte beløbet ind i Arbejdernes Landsbank Reg.nr. 5339 konto 0314258 eller via MobilePay til 27149062(Annette Bonde).
Husk at anføre Firma-O-Løb og navn på overførslen.


Tilmeldingen foregår ved at du sender en mail til ballerup.ok@gmail.com

For hvert hold du tilmelder, skal du angive følgende:
    Firmaholdnavn(gerne så vi kan se, hvor I kommer fra).

    Hvilken dag I ønsker at løbe. Vælg mellem onsdag den 18. august eller torsdag den 19. august i år.

    En mailadresse til information om løbet.

    For hver løber af de 4 løbere på holdet, skal der angives navn, køn og banevalg( 3 km let orientering, 4 km let orientering, 6 km let orientering, 3 km svær orientering, 4 km svær orientering eller 6 km svær orientering) og om det er en vegetar.

    Herudover kan du skrive til os, hvis I f.eks. vil starte sent eller tidligt eller har andre kommentarer.

    I kan bede om en faktura eller en e-faktura til EAN-modtager, hvis I har behov for det.

OBS: Ved tilmeldingen accepterer deltagerne at der måske bliver taget billeder af dem til løbets hjemmeside.

Efter et par dage kan du kontrollere om din tilmelding og betaling er korrekt modtaget HER.


Navne og bane ændringer kan ske indtil den 17. august af hensyn til korttrykning.

Begrænset eftertilmelding

Sidste frist for eftertilmelding er den 16. august og gerne før. Vi skal jo både trykke ekstra kort og bestille mere mad.
Det koster 160 kr per løber880 kr. per hold at eftertilmelde til løbet.